Ola Larsson, grundare Supersports

Vem är du och vad jobbar du med?

Jag är en av grundarna till företaget Supersports.

Vad är ni för företag?

Vi är ett fotbollsföretag som har fyra affärsdelar; Supercenter, Supercoach, Superplayer och Supercamp, som alla ska hjälpa till med att utveckla individer, lag och föreningar med både digital och fysisk hjälp.

Varför samarbetar ni med Tränarföreningen?

För att en stor del av våra besökare är just tränare och vi har en digital produkt, Supercoach, som är framtagen för att hjälpa tränare. Där kan vi hjälpa de som önskar styrning i sitt tränarskap.

Vad kan ni erbjuda Tränarföreningens medlemmar?

Dels är det då tjänsten Supercoach som jag precis nämnde, som finns tillgänglig för alla Tränarföreningens medlemmar till ett förmånligt pris. Sedan har vi också ett gäng erbjudanden kopplade till vårt center i Stockholm. Det är bland annat träningstider, utbildningar, lagaktiviteter med sitt lag, träningsläger, eller om man bara vill ha en annorlunda upplevelse med sitt lag, helt enkelt. Som medlem i Tränarföreningen finns alla de här tjänsterna tillgängliga till ett föredömligt pris.