Tränarföreningen bjuder in till nytt webbinarium tisdag 13 oktober 20.00.

Vi följer upp succén från senast då Brommapojkarnas Peter Kisfaludy och Sebastian Waldenström delade med sig av sina idéer kring talangutveckling.

Denna gång gästas vi av Jonas Olsson och Tomas Andersson, akademichefer i IFK Göteborg respektive BK Häcken, som ger oss en inblick i hur dessa elitklubbar från Göteborg utvecklar sina yngre spelare till storspelare.

Vidare får vi besök av Stefan Ekstrand och Thomas Mårtensson, tränarduon i Vittsjö GIK, som intervjuas kring vad den lilla klubben från den lilla orten gör för att hänga med eliten och storklubbarna i Damallsvenskan.

Som vanligt är Tränarförenings ordförande Stefan Lundin moderator och information om Tränarföreningen utlovas också.

Vi lägger ut länken till mötet på vår hemsida i god tid innan mötet och som medlem får du även länken i god tid innan mötet direkt till din mejl.

Foton: Bildbyrån