Imorgon anordnar Tränarföreningen sitt första webbinarium för säsongen. Det hela startar klockan 20.00 och är exklusivt för dig som är medlem i Tränarföreningen.

Tidigare har det annonserats att Alexander Axén, mångårig allsvensk tränare och numera expert hos Eurosport, och Svante Samuelsson, tidigare allsvensk spelare och numera sportchef hos SEF, gästar – och nu kan ytterligare ett känt namn läggas till på gästlistan.

Tränarföreningen kan nu meddela att Jens Gustafsson, tränare för de allsvenska serieledarna IFK Norrköping kommer  att vara med i morgondagens webbinarium och ge sin syn på hur de första omgångarna i den svenska fotbollen har varit.

Gästerna kommer att intervjuas av Tränarföreningens ordförande Stefan Lundin.

Morgondagens program i sin helhet ser ut som följande:

Håkan Sandberg, generalsekreterare i Tränarföreningen, berättar om hur föreningen kan hjälpa dig som medlem i olika situationer

Intervju med Svante Samuelsson, sportchef SEF

Intervju med Alexander Axén, expert Eurosport

Intervju med Jens Gustafsson, tränare IFK Norrköping

Det kommer att bli en fullspäckad kväll som du garanterat inte vill missa. Om du inte är medlem är det ännu inte försent att bli det – se till att bli det senast ikväll så kan du vara med på webbinariet. Medlem blir du enkelt och smidigt här.

Vi ses imorgon!

Foton: Bildbyrån