Tisdagen den 11 augusti 20.00 anordnar Tränarföreningen ett nytt webbinarium.

Flera meriterade och välkända tränare kommer att medverka. Klara gäster är Peter Wettergren, assisterande tränare i herrlandslaget, Magnus Wikman, assisterande tränare i damlandslaget, Kim Bergstrand, regerande SM-guldstränare med Djurgårdens IF och Mats Gren, tränare i Kopparbergs Göteborg FC.

Fokuset kommer att vara brett. Allt från landslagsfotboll på både dam- och herrsidan kommer att tas upp, samt damernas och herrarnas allsvenska.

Det kommer självklart att vara möjligt för dig som lyssnare att ställa frågor till gästerna och detta görs via chatten i Teams.

Tränarföreningens ordförande Stefan Lundin kommer som tidigare leda webbinariet och generalsekreterare Håkan Sandberg kommer inleda med medlemsinformation och om vilka fördelar det finns med att vara medlem i Tränarföreningen.

Under det senaste seminariet upplevde vi ett stort tryck och tyvärr strulade tekniken under inledningen för de som inte var medlemmar. Då som nu kommer webbinariet att vara tillgängligt för alla, alltså även för icke medlemmar, men länken kommer läggas ut på hemsidan i god tid innan så att vi förhoppningsvis slipper liknande strul som senast. Icke medlemmar hittar länken på hemsidan strax innan 20.00 den 11 augusti och för befintliga medlemmar skickas länken per mejl.

Välkomna att delta på tisdag 11/8 20.00.

Foton: Bildbyrån