Tränarföreningen startar redan nu kampanjen inför 2021 och siktar på att dubblera medlemsantalet innan mars utgång 2021.

Vid nystarten inför 2020 var utgångsläget nästan noll men vi har vuxit rejält under 2020.

Medlemsantalet ökar hela tiden och vi närmar oss nu 300.

Utgångsläget idag är betydligt bättre än vid samma tid ifjol, nu har vi en fungerande namnstark styrelse, vi har en levande hemsida, vi syns på sociala medier och organisationen för att ta hand om våra medlemmar växer och är riktigt stark idag.

Vi är nu redo att – i första hand – dubblera medlemsantalet till 600.

Inom några år är vi tillbaka där föreningen var vid glansdagarnas 1200 medlemmar och självklart siktar vi på att nå Norska Tränarföreningens siffror på över 3000 medlemmar.

Hjälp oss att växa! För varje medlem kan vi göra ännu mer tillsammans.

Tipsa gärna en tränarkollega om nyttan av att vara med i Tränarföreningen – förmånerna som vi erbjuder utvecklas hela tiden.

Den osäkerhet och ekonomiska kris som pandemin skapat hos många klubbar har visat att tränarna på alla nivåer behöver stöttning av en stark intresseförening.

Våra uppskattade webbinarier över 100 deltagare senast, är exempel på aktiviteter som alla tränare har nytta av i sin utveckling.

Tidningen Offside och den kraftigt rabatterade kollektiva hemförsäkringen från Folksam är andra goda anledningar att vara med i Tränarföreningen.

Klicka er vidare och bli medlem!

Tack.

Foto: Bildbyrån