Åter dags för Tränarföreningens populära webbinarie och denna gång gästas vi av Hasse Backe, Jesper Hussfelt och Dejan Smiljanic. Dessa profiler ligger bakom plattformen Coachforum.
Tillsammans med ordförande Stefan Lundin samtalar de om hur sajten är tänkt att fungera och vilken nytta svenska tränare kan ha av integrationen och kommunikationen som sajten kommer att ge.
Vi kommer säkerligen även att bjudas på några träffsäkra tips av expert Hasse Backe om Sveriges chanser i de kommande VM-kval matcherna och vilka som till slut vinner hela VM som avgörs i december 2022.
Som medlem i Tränarföreningen får du som vanligt mer info och länken direkt till din mejl.
För övriga intresserade läggs länken ut på vår hemsida några timmar innan webbinariet.
Mycket välkomna att delta på tisdag 1 feb kl. 20.00.