I dagarna fick våra närmare 300 medlemmar mejl om att förnya sina medlemskap i Tränarföreningen för 2021.

Responsen från våra medlemmar, som varit med oss detta första år efter nystarten, har varit väldigt positiv.

Tränarföreningen fyllde 40 år under 2020 och vi har lyckats få igång verksamheten mycket bra och speciellt tror vi att de närmare 50 tränare som vi bistått med råd och hjälp i avtals- och tvistefrågor, varit särskilt nöjda.

Men vi önskar att även du vill bli medlem för att kunna göra ännu mer för ännu fler.

Betala 600 kronor med swish 123 589 59 58 och registrera dig här på hemsidan och kom med i gemenskapen.

Nedan ser ni mejlet som medlemmarna fick i dagarna och som samtidigt ger en kort sammanfattning av året:

Hej Medlem,

Hoppas du har det bra i dessa oroliga tider,

Det är dags att förnya medlemskapet i Tränarföreningen för 2021.

Swisha 600 kronor till 123 589 59 58 eller BG 835–4268 och ange ditt namn så är du med oss över 2021 också.

Vi är närmare 300 medlemmar i Tränarföreningen men behöver växa för att kunna göra ännu mer för ännu fler.

Tipsa gärna en tränarkollega att också gå med i gemenskapen.

Stort tack för att du varit med oss 2020 i vår nystart och där vi bland annat:

• Fått upp en ny fräsch hemsida med nyheter och information om Tränarföreningen,  tranarforeningen.se
  • Erbjudit en serie med 6 uppskattade fortbildningar i form av webbinarier med lysande intressanta och kunniga gäster med stjärnstatus.
  • Bistått och hjälpt ett 50 tal tränare, drygt 17 % av våra medlemmar, med juridisk stöttning och råd i samband med avtalsfrågor eller tvister med sina klubbar.
  • Erbjudit medlemsförmåner som är uppskattade och i dagarna är ett nytt samarbete med Nordic Wellness på väg in, vi återkommer om det erbjudandet i separata mejl och på vår hemsida.

Hoppas nu att julen blir bra och att du får tid över att fördjupa dig i en Offside tidning kanske. 😊

Sedan får vi se om 2021 blir mer normalt än 2020, vi sätter vårt hopp till ett vaccin som verkar vara på god väg.

Lycka till i ditt ledarskap.

Vänliga hälsningar

HÅKAN SANDBERG – Generalsekreterare
+46 73 358 68 98 | hakan@tranarforeningen.se

SVENSKA TRÄNARFÖRENINGEN