Tränarföreningen bjuder in till ett nytt webbinarium imorgon, tisdagen den 14 juli, kl. 20.00.
Medlem eller inte – alla är välkomna till detta öppna webbinarium.

Gästar webbinariet gör:

• Jonas Eidevall, FC Rosengårds tränare som ger sin syn på inledningen av Damallsvenskan ur ett tränarperspektiv.
  • Yvonne Ekroth, Landslagschef U23/Flick Elit på SvFF ser lite bredare på starten och Damallsvenskan.
  • Daniel Ekvall och Rasmus Wallin Tornberg, Tränarutbildare på SvFF och även fotbollspsykologiska rådgivare åt herr- respektive damlandslaget lär oss lite om fotbollspsykologi.

Det kan också tilläggas att Daniel Ekvall och Rasmus Wallin Tornberg tillsammans har skrivit boken ”Fotbollspsykologi – för nästa träning och en långsiktig karriär”, en bok som också erbjuder ett stort digitalt material om fotbollspsykologi.

Tränarföreningens ordförande Stefan Lundin leder webbinariet och GS Håkan Sandberg kommer med lite nyttig information, som vanligt.

Länken till webbinariet läggs ut här på hemsidan ca 20 minuter före dess start.

Medlemmar till Tränarföreningen får också en länk skickad till den registrerade e-postadressen i god tid före uppstarten. Är du tränare och vill vara med i vår gemenskap så blir du enkelt och smidigt medlem här.

Varmt välkomna och mycket nöje!